Itä-Uudenmaan Urheiluakatemian ja yhteistyössä mukana olevien oppilaitosten tavoitteena on luoda olosuhteet, jossa tavoitteellisesti harjoitteleva nuori urheilija voi viedä opiskeluaan joustavasti eteenpäin, samalla kun panostus omalla urheilu-uralla kasvaa lajin vaatimusten mukaisesti.

Saatuaan opiskelupaikan alueen toisen asteen oppilaitoksessa ja tultuaan hyväksytyksi urheiluakatemiaan, urheilija laatii yhdessä oppilaitoksen opinto-ohjaajan kanssa henkilökohtaisen opintosuunnitelman huomioiden urheilun tuomat lisävaatimukset.

Urheiluakatemian jääkiekko-ryhmä harjoittelee keskiviikoisin jäähallissa klo 8-9:30 ja perjantaisin nuorisohallissa klo 8-9:30. Urheiluakatemian harjoitukset vetää Huntersin valmennuspäällikkö Teemu Karppinen.

Lisätietoa urheiluakatemiasta voit tiedustella joko Huntersin valmennuspäälliköltä tai urheiluakatemian koordinaattorilta.

Itä-Uudenmaan Urheiluakatemia yhteystiedot:

Koordinaattori
Tommy Ekblom

Puh. 044-2308 183
Email: tommy.ekblom@iuakatemia.fi

Itä-Uudenmaan laadukkain lasten ja nuorten liikuttaja.

Hunters Juniors ry

Sannaistenkatu 8, 06100 Porvoo