Hunters Juniors on jääkiekon Tähtiseura nro 32!

Tähtiseura-ohjelma on Olympiakomitean, lajiliittojen ja aluejärjestöjen laatuohjelma, joka kehittää ja tukee suomalaisen urheilun keskeistä vahvuutta: seuratoimintaa.

Tähtimerkki on Olympiakomitean ja lajiliiton myöntämä tunnus urheiluseuralle, joka täyttää määritetyt laatutekijät kohderyhmänsä osalta. Osa-alueita on kolme: Lasten ja nuorten toiminta, aikuisliikunta ja huippu-urheilu.

Tähtimerkki on myös lupaus laadusta nykyisille ja uusille jäsenille sekä heidän lähipiirilleen ja tukijoille.

Hunters Juniors ry on saanut Tähtimerkin Lasten ja nuorten toiminnan -kohderyhmässä, ja on näin ollen jääkiekon Tähtiseura nro 32.

Haluamme kiittää ja samalla onnitella seurayhteisöämme meidän kaikkien päivittäisestä laadukkaasta tekemisestä lasten ja nuorten hyväksi!

Itä-Uudenmaan laadukkain lasten ja nuorten liikuttaja.

Hunters Juniors ry

Sannaistenkatu 8, 06100 Porvoo