Keräämme tietoa valmentajilta millaiseksi nykyinen valmennuskoulutus tuntuu ja onko siihen jotain mitä me seurana voisimme tehdä jotta jatkossa valmentajat osallistuisivat koulutuksiin paremmin ja saisimme kehitettyä seuran valmennusta enemmän.

Ole rehellinen vastauksissa ja kerro meille mitä sinä ajattelet.

Tämä kyselyn tarkoituksena on mahdollistaa palautteen antaminen mahdollisimman matalalla kynnyksellä. Kysely on nimetön mutta jos haluat että palaamme asiaan niin lisää omat yhteystiedot loppuun.
Tämä kysely on tehty Hunters Junior ry:n toiminnan kehittämiseksi.

Pyrimme lopettaneiden pelaajien antamalla palautteella kehittämään seuramme toimintaa sekä löytämään ne tavat jolla voisimme mahdollistaa yhä useamman lapsen jääkiekon harrastumisen jatkumisen.

Toivomme että vastaajat ovat rehellisiä ja kertovat avoimesti ne asiat mitkä kokivat syyksi siihen että jääkiekon harrastaminen ei enää jatku.

Hunters Juniors ry
Hunter Juniors ry on porvoolainen juniorijääkiekkoseura, jossa harrastaa noin 350 lasta ja nuorta päivittäin. Toiminnassamme on mukana noin 80 toimihenkilöä, jotka ovat mukana lasten harrastamista edistämässä.

Etsimme koko ajan toimintaamme mukaan jääkiekosta kiinnostuneita henkilöitä niin valmentamiseen kuin muihin toimihenkilö rooleihin. Teemme yhteistyötä myös paikallisen erotuomarikerhon kanssa löytääksemme lisää tuomareita toimintaan. Jokaiseen rooliin seuramme järjestää yhteistyössä muiden tahojen kanssa koulutuksia, joten pääset myös kouluttautumaan kyseiseen roolin sekä annamme sinulle henkilökohtaisesti apua roolin tehtävissä.

Oletko sinä kiinnostunut tulemaan mukaan toimimaan lasten ja nuorten kanssa sekä innostamaan heitä liikkumaan?

Jos olet, niin täytä lomake ja olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.

Yritetään yhdessä löytää sinulle sellainen rooli missä sinä pystyt olla kehittämässä ja vaikuttamassa seuramme tulevaisuuteen.

Lomake sulkeutuu 02.12.2027 12.00

Hunters Juniors on jääkiekko- ja ringetteseura, joka tarjoaa innokkaille harrastajille mahdollisuuden päästä kokeilemaan lajeja. Iällä ei ole väliä, koska meillä on seurassa niin lapsille, nuorille kuin myös aikuisille missä pääset aloittamaan harrastuksen.

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa kiinnostuksesi aloittaa harrastaminen jääkiekon tai ringeten parissa. Kun olet täyttänyt lomakkeen olemme sinuun yhteydessä ja keskustelemme kanssasi eri mahdollisuuksista missä voit aloittaa harrastamisen.

Lomakkeessa täytä osallistujan tiedot. Jos ilmoitat lastasi niin lisää huoltajan puhelinnumero ja sähköposti. Näiden jälkeen valitse laji (jääkieko tai ringette) ja sen jälkeen valitse, ryhmä/toiminta, johon haluaisit tulla mukaan. Ryhmien lyhyet kuvaukset löytyvät lomakkeesta. Mikäli et tiedä mikä olisi sinulle sopivin ryhmä niin voit laittaa  "en osaa sanoa". Mietitään sitten yhdessä, mikä voisi olla sinulle kaikista paras ryhmä.

Ikäkausijoukkueet, kiekkokoulu ja ringettekoulu pyörivät vuosittain. Aikuisten ryhmiin ja Easy Hockey ryhmään kartoitamme osallistujia ja mikäli osallistujia on tarpeeksi niin sitten perustamme ryhmän.

Itä-Uudenmaan laadukkain lasten ja nuorten liikuttaja.

Sannaistenkatu 8, 06100 Porvoo